Kasze, ryż

( ilość produktów: 25 )

Kasze królują na polskich stołach od stuleci. Nic dziwnego, ponieważ są one bogatym źródłem skrobi. W organizmie rozkłada się ona powoli na glukozę, a ta zaś to paliwo potrzebne do pracy mózgu i wszystkich komórek. Kasze są świetnym źródłem węglowodanów złożonych. Powoli rozkładają się na glukozę potrzebną do pracy wszystkich komórek w organizmie. Kasze zawierają dużo potasu, kwas foliowy, witaminę E, witaminy z grupy B, żelazo, skrobię i wiele innych. Powinny być spożywane przez nadciśnieniowców, osoby cierpiące na choroby serca i układu krążenia, osoby zagrożone anemią, diabetycy, dzieci, kobiety w ciąży i karmiące, osoby starsze, rekonwalescenci. Kasze gotowane na sypko lub rozklejane są lekko strawne. Najlepiej smakują jako dodatek do różnych mięs, zapiekanek oraz niezastąpiony składnik krupniku. Zamiennikiem wszelkich kasz jest ryż. W ryżu nie ma glutenu. W związku z tym, mogą go jeść osoby nietolerujące tego białka. Zalecany jest też osobom na diecie lekko strawnej i tym, którzy dbają o linię. Wolno trawiony dostarcza energii na długi czas i uwalnia od głodu. W codziennej diecie warto urozmaicać sobie i przeplatać różne rodzaje kasz z różnymi rodzajami ryżu. Wtedy nasza dieta będzie urozmaicona i bogata we wszystkie składniki pokarmowe i witaminy. -  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel